liknologio-proteinomenes-ores-ypnou
Ενημερωτικά,  Μαμά,  Μπαμπάς,  Παιδί,  Σπίτι,  Υγεία,  Ψυχολογία

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμούνται τα παιδιά ανάλογα με την ηλικία τους

Ο ποιοτικός ύπνος, έιναι πολύ σημαντικός και έχει πολλαπλά οφέλη στην ανάπτυξη του παιδιού και στη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής του υγείας. Δείτε τα οφέλη του ύπνου εδώ.

Σύμφωνα με τις επιστημονικές μελέτες και έρευνες της American Academy of Sleep Medicine, οι προτεινόμενες ώρες ύπνου για κάθε ηλικιακή ομάδα, ώστε να εποφελούνται όλες τις ιδιότητες του ύπνου και να είναι υγιή, είναι οι εξής:

Βρέφη 4 έως 12 μηνών

12 έως 16 ώρες ημερισίως (συμπεριλαμβανομένου του μεσημεριανού ύπνου)

Παιδιά 1 έως 2 ετών

11 έως 14 ώρες ημερισίως (συμπεριλαμβανομένου του μεσημεριανού ύπνου)

Παιδιά 3 έως 5 ετών

10 έως 13 ώρες ημερισίως

Παιδιά 6 έως 12 ετών

9 έως 12 ώρε ημερισίως

Έφηβοι 13 έως 18 ετών

8 έως 10 ώρες ημερισίως

Σημειώνεται, πως οι συστάσεις για βρέφη κάτω των 4 μηνών, δεν περιλαμβάνονται λόγω του μεγάλου εύρους διακύμνασης του φυσιολογικού ύπνου.

Κάθε παιδί, έχει τους δικούς του βιορυθμούς και σίγουρα δεν υπάρχει γενικός κανόνας που να ισχύει για όλους. Μη ξεχνάτε, να συζητάτε τις ανησυχίες και τους φόβους σας με τον παιδίατρό σας, ώστε να λύνοντα όλες οι απορίες σας. Οι οδηγίες και οι συμβουλές του, είναι προσαρμοσμένες στο κάθε παιδί και από κοινού θα βρείτε τη λύση που σας ταιριάζει.

Διαβάστε Όλη την αλήθεια για το μεσημεριανό ύπνο στα παιδιά.